niedziela, 15 lipca 2012

Sopot Fashion Days

Byłam wczoraj na pokazie mody w Sopocie. Lało niesamowicie, co zmusiło mnie do zakupu przecudownych kaloszy, jak uda mi się wrzucić zdjęcia na pewno się pochwalę. Są seledynowo-żółte i biją po oczach :D. Pokaz bardzo ciekawy, widziałam Jacykowa i Kupisza na "rybce" przy hotelu który organizował pokaz :D i wyglądają identycznie jak w gazetach .
Pokaz mody składał się kilku pokazów, w tym jeden organizowany przez wp.pl, w którym wystąpiła Lola 2in1 z You Tuba. Została wybrana przez internautów, w drodze głosowania ,a do losowania dostała się poprzez łapankę fotografów na ulicach Sopotu. Wyglądała bosko, oczywiście schowałam aparat ponieważ już tak lało, że nie dało się fotografować :(.
Będę robić zdjęcia swoich strojów dnia, ale to spokojnie .To właśnie między innymi dzięki LoLi uwierzyłam w siebie i wywaliłam wagę. Dbam o siebie i szukam inspiracji.
Buziaczki Kochani :*
Strona LoLi oficjalna i tu będą zdjęcia :D
 http://dlaodmiany.pl/category/moda/

1 komentarz: